tihi

Min vecka i stora drag har varit bra.

Tisdag blev det speedway och det va super mysigt. Hade trevligt sällskap av Emma, Sanna och Charlott. Lejonen vann såklart.


Onsdagen blev en kort dag på praktiken sen bar det av till Jönköping till ögonläkaren där vi skulle göra en förundersökning inför min operation som kommer äga rum den 27 maj vilket kommer innebära att jag måste sjukskriva mig från skolan. Eftersom jag kommer få dubbel seende och ett rött svullet öga som det kommer kännas som om jag har grus i. efter besöket hos läkaren så gick vi lite på A6 sen blev det hem färd. Bestämde även med älsklingen att han ska köra upp mig till jönköping när det är operation.

Resten av veckan har varit kanon, J


I fredags så var jag och lämnade in mina skor som har gått sönder tyvärr fanns det inga nya likadana men fick då istället välja ett par andra. Blev ett par korta björn borg skor

- Linnzi

I miss you


Kommentarer
Postat av: Emma

vilka skor var de som gick sönder? de rosa??

2009-05-10 @ 09:14:05
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0