Världens bästa

Jag har världens bäst pojkvän,
Igår när jag hade gjort varm chokladmjölk och åt ananas så knackade det på döören och jag har lite svårt för att öppna när jag inte väntar på någon, så jag öpnnade inte först men jävlen utanför slutade inte knacka så jag gick och öppnade och utanför står min underbara pojkvän och jag börjar gråta av glädje sen blir jag helt knäsvag. jag trodde inte att det va sant. Kim var här hos mig i växjö på en torsdag kväll utan att ha sagt något till mig. har nog aldrig blivit så glad av att se honom. Han stannade natten ut och imorse åkte han hem för att jobba.

Älskling jag uppskattar så mycket att du kom till mig. Du gör mig hel och världens lyckligaste.

Jag älskar dig kim.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0