My Life Would Suck Without You

Jag vet att jag har varit riktigt dålig på att uppdatera nu i en vecka typ. Men det har varit så mycket hela tiden. Förra veckan började jag och kim och träna och hade oss. Det är faktiskt riktigt kul att träna ihop.
Torsdagen 26/2 : Kom pappa, johanna, Cristin och Elsa hem till kim för att fira Kim lite eftersom han fyllde 20 år i fredags. Det va super mysigt och vi åt varmsmörgåstårta vilket va himla gott.
Fredag 27/2 : ÄLSKLING 20 ÅR. Jobbade jag till klockan ett sen gick jag och Emma och simmade, vid tre var jag hemma igen och då fick jag hjälpa till lite med förberedelserna inför kalaset på kvällen för älskling.
Lördag 28/2 : Va hemma hos mamma en runda sen hem till gislaved igen för att fixa till sig inför kvällen när det blev utgång och parken.
Söndag 1/3 : Söndagen bestod av kalas hela dagen först för Lilla Syster Elsa som fyller 1 år idag och sen skulle vi vidare hem till kim för att ha kalas för Honom och Magnus.

Idag har jag varit hemma från praktiken eftersom jag inte mådde alls bra i morse men nu mår jag mycket bättre så imorgon bär det av igen till praktiken.

- LInn



Älskling 20 år



Me

Kommentarer
Postat av: KaArt

ta bort!

2009-03-03 @ 12:04:19
Postat av: Cristin

:) ska du hitta på i helgen nu när kim ska på killkväll då? kan ju skriva ett sms egentligen men nu var jag ändå inne så whatever ;)

2009-03-05 @ 21:56:40
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: sofia

hejhej:)

hur är de med dig?

vad plugga du för något nu efter gymnasiet?

kram

2009-03-08 @ 19:55:16
URL: http://sofianorborg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0