Sommar

Gud vad jag längtar till sommaren , sitter och tänker på allt jag vill göra i sommar tillsammans med älsklingen och med alla kompisar. All speedway som kommer att vara i sommar som man inte kan missa. Sommar jobb iår också ska bli himla kul, men hoppas jag får lite ledigt iallafall.

För mig blir det vår/sommar i maj bland annat för då drar speedwayen igång hemma i Gislaved och sen är det hemma matcher varannan vecka hemma typ och det ska bli himla kul. Även om jag hjälper till i kiosken kommer det bli roligt man träffa massor med härliga människor som man träffa på banan och alla är pratglada.. Iår kör ju inte älsklinge men han ska hjälpa Robban och då heja vi självklart på honom när han kör. Jag hoppas även jag och älsklingen kommer iväg på något GP iår och även på SM i målilla där jag älskar att vara bara för jag och kim blev tillsammans där och för att dom pratar så himla härlig smålänska där.

Juni juli augusti blir jobb sola och bada. Även många härliga grillkvällar med vänner, sommaren är den bästa tiden på året för då blir man brun och kan äta massor av goda jordgubbar och annan god frukt....


Nu ska jag plugga skriver mer senare..

-- Linnz

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0