Skönt med tur

Tjosan på er alla..

Nu sitter jag och dricker thé och äter blåbär =)
Dagen började med att jag vaknade vid 4 i morse och hade väldigt svårt att somna om, men vid sex skulle jag upp och tvätta. Min tofflor är vita nu och inte svart =). Vid tio så gick jag för att möta Pinna för att gå runt sjön, det var kallt ute med ändå skönt att gå i vädret, det tråkiga var att det började snö under tiden. VILL HA VÅR OCH SOMMAR NU!!!

Nu är jag hemma och ska värma till mig sen blir det plugga och måste städa lite eftersom Emma kommer imorgon och jag längtar ihjäl mig. Ska bli så kul med en tjej helg med god dricka och god mat. Mycket med skratt och roliga saker. Sjunga och dansa i våran ensamhet ;)

Helgen kommer bestå av shopping och utgång på stan med drinka och allmänt mysigt =)

- Linnz



Florida vill tillbaka dit nu <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0