livet just nu

Just nu har jag väldigt mycket i skolan, denna veckan har vi tenta men det blev inte som var menat från början, för vi skulle få ha med oss boken på skrivningen men en vecka innan fick vi veta att vi inte fick det för då kallas det för fusk. Vilka idioter kommer på det en vecka innan skrivningen.

Men idag är jag på bra humör, dagen kommer bestå av att plugga och träning ikväll vilket kommer bli så himla skönt. Sen har jag även hittat en rolig sak jag ska göra efter påsk, men skriver mer om det då.
Jag längtar så sjukt mycket efter sommaren och bli brun, men även efter speedwayen. Lena(Kim´s Mamma) var på ett möte nere på banan igår och vi ska få en helt ny kisok som är större än den vi hade innan så det kommer bli kanon när säsongen drar igång. Längtar som sjutton.

Jag längtar efter min pojke väldigt mycket också, vet inte riktigt när jag ska träffa honom nästa gång eftersom denna helgen kommer Emma ner till mig vilket kommer bli skit kul. LÄngtar som fan till fredag då vi ses på första gången sen jul, och vi ska ha en helt underbar helg med god mat och massa gott att dricka. man kanske ska köpa vin och dricka i helgen. Sen på söndag åker hon hem igen men då får jag besök igen för då kommer pappa ner tillsammans med Johanna och Elsa för dom ska sova på slottet och även träffa mig vilket kommer bli kul med ännu mer besök.
Jag tror jag får träffa älsklingen vid påsk igen, men jag älskar honom så mycket och vet att han alltid finns där för mig och han vet att jag alltid finns där för honom. Älskar man varandra så klarar man det, hur jobbigt det än är.


- Linn


Kommentarer
Postat av: Emma

gud ja skulle aldrig våga sova på slottet :P

2009-03-24 @ 12:37:08
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: despinaangelica

jag har satt i löshår=) naglarna gjorde jag själv med hjälp av richard hihi men dom lossnade fort som sagt men finns att köpa på lindex för typ 150 kr. annars har jag gjort hemma i vimmerby men då kostar det 600 och man måste göra om dom var tredje vecka typ. dyrt men fint=) jadå det är lugnt, jobbigt med tenta. kram!

2009-03-25 @ 18:17:52
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0