bättre mår jag

Nu mår jag bättre har ätit nu ordentligt för första gången på två dygn och det va riktigt gott. det blev kyckling och mini majs.

Imorgon ska jag och Angela ha Tacos kväll vilket kommer blir riktigt mumma, länge sen jag åt tacos nu. Funderar även på att baka kladdkaka tills imorgon men får se om jag hinner det imorgon, För jag måste plugga sen ska jag träffa Elisabeth och fika, längesen sist. Kanske hittar jag något kul på stan också.

Längtar väldigt mycket till imorgon kväll och sitta och käka tacos och skratta och ha det riktigt kul.. Har ju luggit inne i denna hemska lägenheten nu i hundra år känns det som.
¨
Sen kan jag också berätta att jag flyttar i juni till en ny lägenhet kommer bli så skönt den är 5 kvm större vilket kommer göra skillnad, och jag längtar så himla mycket finns inte ord för det. Tänk sen när jag är färdig med skola och ska flytta ihop med Älsklingen då kommer jag vara ännu gladare =).

Min nya lägenhet  27.3kvm



Min nuvarande lägenhet 22kvm


Kommentarer
Postat av: Emma

Den lägenheten kommer bli bra! skönt att köket inte är i hallen, för de är det väl inte´?

2009-03-19 @ 19:31:48
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0