Mycket att göra

hinner inte skriva så mycket just nu. Jag har varit utte sen sex i morse och börjat packa ner allt i lådor innan jag byter lägenhet. =) Fatta inte att jag kna ha så mycket i den här lilla lägenheten på endast 22kvm undra ur det blir sen när jag får min nya på 27,5 kvm. Ska upp och hämta nycklen sen och därefter möte sen in till stan och ta tåget hem igen.

Imorgon är det väldigt fullt på schemat börjar göra klart min praktik på trastgården 8 - 15.30 sen vid fyra ska jag till sommar jobbet och gå brevid till 21.00. hoppas torsdag blir lite lugnare måste hinna till systemet i veckan också och köpa inför helgen som kommer att bli kanon. =)



FÅR INTE GLÖMMA MINA RÄKNINGAR HÄR NERE ATT TA MED MIG HEM:.....

Nu ska jag fortsätta..

- Linnzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0