måndag 15/6

Hejsan på er alla.
Nu är jag hemma från alla utbildningar idag.
Vid nio idag blev det brandutbildning och jag höll på att somna men vaknade till när vi fick gå ut. Efter branden så cyklade jag till Handelsbanken och beställde nytt kort eftersom i lördags så käkade kortläsaren på hydro upp mitt kort. tror ni att jag blev glad.. Har nog aldrig blivit så sur innan. Men nu är nytt kort påväg hem till mig.
Vid ett igen va det förflyttningsutbildning och det va intressant och kul att testa på att bli förflyttad.

Nu ska jag hoppa in i duschen och sen bär det av till Växjö men kommer hem imorgon eftermiddag igen. Ska träffa lärarna imon och prata lite. Hoppas allt blir bra.

Helgen som har gått har varit kanon. Fredagen satt jag och Lena och tittade på film och Talang sen blev det sängen med älsklingen som var och mekade till 22.00.

Lördagen spenderade med Elsa och vi va ute en runda och hälsade på familjen Falk. Senare på eftermiddagen hämtade Lena mig och vi åkte och handlade inför kvällen. På kvällen kom familjen Karlsson i Lanna till oss. Kim var i Danmark tillsammans med Nicklas.

Alexandra kom även en runda till mig i gislaved. och vi stack ut en runda i Gislaved.


Söndagen blev en dags tur till Norrköping tillsammans med Lena för att titta på JSM-Kvalet och Robban gick vidare så då blir det Målilla i slutet på Juli. Vi var även i Gränna en runda och det va mys. blev lite polkagrisa nör vi stannade där =)


- Linnzi


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0