Ingen rubrik

Nu har jag börjat med utbildningar inför mitt sommar jobb och det känns toppen att äntligen har fått börja med det. Igår var jag på en utbildning om läkemedel och det va både intressant, men samtidigt kändes det som om dom bara vände sig mot dom som ska jobba på ålderdomshem vilket jag inte ska göra i sommar.


Efter utbildningen så åkte jag och Lena och handlade lite mat till kvällen det blev potatismos och kyckling i ugnen, det blev super gott. Älskling var inte hemma igår utan han va i Mariestad och hjälpte Robban med speedwayen. Men han kom hem i natt vilket jag inte har ett minne av att jag var vaken men det sa kim att jag var.


Nu ligger jag här och funderar på att gå ner och äta en ordentlig frukost, varför bara ligga här när man är klar vaken. Idag har jag tänkt att gå upp till samhället och köpa en studentpresent till älsklingen vilket han inte fått än eftersom det har inte varit så mycket pengar på kontot, men nu skulle det kunna passa med en. Frågan är bara vad jag ska köpa...?


Just nu leker livet hos mig, jag mår bra och jag äter som jag ska äntligen.  Nu får jag vänta till efter sommaren då jag ska kolla mitt öga som jag opererade och då ska dom se om det behövs göra ännu en till operation eller inte. Men i vilket fall som helst kommer jag att behöva glasögon.


Nej nu skriker min mage efter mat..


•-          Linn


Kommentarer
Postat av: CRISTIN

Jag ska också få glasögon ju! :) Längtar faktiskt ! :D

2009-06-12 @ 23:46:21
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0