........

Hejsan. Gid vilken fin svensk sommar vi har fått nu och den ska ju hålla veckan ut vilket är kanon.

Dagarna bara springer iväg hela tiden. Jag orkar faktiskt inte gå tillbaka så långt i tiden och berätta vad som hänt men jag kan säga så här.

Midsommar var kanon kul och lyckad, ja hela helgen var kanon bra med mycket trevligt sällskap.

Veckan som varit har det varit sol och bad, men har även varit nere i Växjö och flyttat ut sakerna från min gamla lägenhet till den nya och det kommer att bli kanon bra i den nya. Längtar som sjutton tills jag har fått iordning i den nya. Fredags kvällen spenederades med Alexandra och senare kom älskling hem

Lördagen blev det sola och bada med Alexandra och sen på kvällen kom Hilda, Lollo och Sandra och vi hade det mys, tittade på en gamal film vid namn DENNIS. Minns ni denna.. ganska rolig faktiskt.

Söndag blev det att gå bredvid på jobbet och jag hoppas och tror att det kommer bli jätte bra att jobba där i sommar.
Sen när jag kom hem så städade jag älsklings rum och ren bäddade. så det va riktigt mysig att lägga sig sen på kvällen.
GRATTIS ALEXANDRA PÅ 20-ÅRSDAGEN

Idag måndag ska ajg åka och bada, men vet inte vart än, men är mest sugen på att åka till forsheda med Johanna och Elsa. hon är super mysig att bada med och ger en många glada skratt.. Ska kolla om Alexandra ska med dit oxå. Sen ikväll så ska vi fira Alexandra som fyllde 20 år igår.

Nu ska jag packa ner det som ska med idag .

- Linnzi

Kommentarer
Postat av: Majken

Tycker det är på sin plats att kräva uppdatering nu, Linn! ;-) Axelent på Onsdag?

2009-09-25 @ 12:42:08
URL: http://majkenhenaesjohansson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0