vecka 5

Hejsan

Idag är det inte min dag direkt, har jätte ont i huvudet och känner ingen hunger, tror även att jag har feber, vilket inte är allt för kul. Så denna dag har inte bestått av så mycket. Va tvungen att cykla upp och handla fast är inte sugen på något annat än te.

Jag hade visst tvätt tid idag, vilket var bra, eftersom det är så skönt med ny tvättade kläder plus att jag kan ha min nya pyjamas som jag köpte på mitt presentkort i torsdags. Ska bli super skönt att krypa ner i den =), den är köpt på sisters.

Ikväll ska jag dricka te eller göra milkshake om jag orkar, blir väl en del tv tittande också, ska skriva lite CV och så med och kolla upp lite ställen att söka sommar jobb på, för jag ska jobba mycket i sommar hade jag tänkt. Och om jag ska åka utomlands till jul måste jag verkligen jobba hårt. Det finns så mycket jag vill göra, jag kommer snart behöva planera min sommar så jag vet vad so händer och hur mycket min man kommer vara hemma, han ska göra så mycket i sommar om jag har förstått han rätt, han mekar på alla håll och kanter, fast det är ju kul för honom att göra något han tycker är det roligaste han vet.

Jag tror det blir några vändor till Danmark i sommar iallafall med Kim, Robban och Emma eftersom Robban har en del tävlingar där så då blir det lite resor dit fast jag ska inte med över allt, för högst upp på min lista i sommar står det jobba och det är ett måste så jag kan köpa allt jag behöver och kanske unna mig någon extra sen när jag pluggar till hösten igen.


Om det finns någon där ute som vill ge på sig en blogg design så är ni välkomna och få göra om min, jag skulle försöka själv idag men fattar inte så mycket. Jag behöver ingen avancerad, utan vill bara ha någon bakgrund och några bilder på mig och min älskade man.


Nej nu ska jag ta fram lite minimajs och något annat. Skriver lite senare=)


Puss <3


Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja de är alltid härligt med nya underkläder! =)

2009-01-26 @ 18:29:59
Postat av: Emma

Ja de är alltid härligt med nya underkläder! =)



2009-01-26 @ 18:30:28
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: chall

Ni verkar ha haft dt super i huvudstaden. Jag saknar dig min lilla söta vän PUSS på dig <3

2009-01-26 @ 19:56:57
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0