Nu lämnar hon mig

Nu har jag varit dålig på att blogga på ett tag..
I tisdags åkte jag och Emma till ikea efter skolan det va himla mysigt att gå på ikea. Jag köpte inte så mycket. det blev bara lite handdukar och ljus, sånt som är bra att ha :) Emma köpte däremot massor av saker, och massa höga växter som skulle med i hennes söta bil. Kändes som vi åkte i junglen hem. men det va mysigt..
Onsdagen bestod av skola till halv tre tror jag sen bar det av till sjön för att gå runt den och sen in till stan för att köpa en kabel till dvd. När vi kom hem så vilade vi lite sen skulle Emma upp och städa sin lägenhet och jag pluggade lite och gjorde mat. Sen kom emma hem och då käkade vi och sen hjälpte hon mig lite. Runt elva gick vi upp till lägenheten igen för att fixa det sista. och sen va vi färdiga strax efter halv tolv.

I torsdags så hade vi skola, och vi slutade vi fem efter det åkte jag, Emma och Angela till Elvan och åt pizza vi satt nästan där i två timmar. det  va super mysigt och kul, vi skrattade mesta dels av tiden. Efter vi hade käkat så bestämde vi oss för att åka runt och kolla in Växjö och alla hus som finns i denna staden, det va riktigt kul och det blev många skratt..

fredag var det skola också men inte så värst länge. denna dagen lämnade Emma mig också för att åka hem till sin sambo erik. så nu finns det ingen sambo hos mig på ett bra tag. :( Jag kommer sakna dig någon enormt mycket. <3 Du måste komma ner hit och o hos mig igen och jag ska komma till dig till sommaren så ska vi gå på Astrid lindgrens Värld.. som jag älskar.



Kommer sakna dig Emma <3

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Emma

Tack vännen min för att jag betyder <3

2009-01-17 @ 13:53:58
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0