Tjej helg

Tjosan, Nu har jag och Mtilda varit inne i stan en rund och ska även in senare ikväll för att gå på bio. Det va sjukt mycket folk inne i stan och långa köer. dagen började med en lång sov morgon och sen åkte vi in för att äta frukost/lunch och senar vidare runt i affärerna. Jag skulle inte handla massor idag men blev lite smått till håret och sen hittade jag en massa som jag ville ha. Men det får väntas med tills jag fyller år eller har pengar helt enkel. =) Matilda hittade en del. =)

Nu är vi hemma för att äta lite och sen fixa till oss för att åka in till stan kanske blir det ett glas där inne innan bion =)

Lovar att ta kort på oss ikväll. Något minne från helgen måste vi ju få =)

Pusspuss<3

Kommentarer
Postat av: Josefine

najs klänning på golvet där haha, liknar en jag har från nelly :)

2009-02-01 @ 15:14:17
URL: http://juisy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0