Tillbaka

Hej igen på er alla!


Nu skall jag berätta vad jag gjorde i torsdags, för vid fyra så åkte jag med Josefin och Jonas hem till reftele där min underbara prins kom och hämtade mig. Så himla skönt att träffa honom igen. Det är sjukt jobbigt att vara utan varandra i två veckor, att sova själv och att inte kunna krama om någon så hårt som man bara vill när man saknar någon. Igen förutom kim visste att jag skulle komma hem och det var så himla kul. Först så åkte jag och kim och köpte en blomma till min farmor sen åkte vi vidare och plockade upp min syster Cristin och hon fattade inte först att jag satt i bilen.  Där efter åkte vi upp till pappa och hälsade på alla blev helt chockade.


Senare åkte jag och kim hem till honom för att äta lite sen la vi oss och kollade på handboll, det är så himla mysigt att kunna ligga jämte någon i en säng, att inte känna sig ensam är det bästa.

På fredag morgon som sov vi ut ordentligt sen vid elva så började vi våra resa till Stockholm vilket var kul, och det gick faktiskt bra att åka med grabbarna brus upp, fast jag tycker att dom snusar lite mycket. Men men det är ju inte jag som bestämmer hur mycket dom ska snusa och så. Jag sov även en stund i bilen när vi var på väg upp. När vi kom fram till emma så fick jag och kim ett rum som vi skulle sova i, det var hennes föräldrars rum och det va en super stor säng. Senare på kvällen blev det tacos och let´s dance och på en film som vi hyrde.  Sen skulle vi sova och jag tyckte det va lite jobbigt att sova i en sån stor säng, jag vill ligga nära min prins när jag sover.


Lördagen:  Vi var på Mc-mässan, inte för att jag var jätte intresserad av det men det va roligt och trevligt, efter mässan åkte vi och skulle käka pizza på ett ställe i Stockholm där dom gjorde super stora pizzor dom var mycket större än tallrikarna. Och dom va goda också fast dom slår inte växjö´s pizzor som kim alltid vill äta när han kommer ner här.  På lördag kvällen blev det utgång det började med lite wii spel och shots hemma hos Emma och sen tåg vi tunnelbanan in till stan och drack billigt och umgicks och skrattade super duper mycket. Vid halv tre drog vi hem åt och när vi gick av bussen så ramlade jag inte pågrund av att jag var full utan för att det va så jävla halt ute och isigt, sen gick vi hem åt och när vi nästan var hemma så satte sig emma på rumpan och gled en bitt på isen.

Kvällen var himla lyckad och det var roligt att testa på natt livet i stockholm, det var en kväll som var full av skratt och trevliga människor.

Idag så vid halv fyra åkte jag, min prins och robban hem åt för jag skulle hinna med tåget vid 20.09 från värnamo och det gjorde jag, bilfärden gick ganska fort idag mot i fredags. Det tråkigaste på hela resan var när jag skulle säga hejdå till min älskade Kim. Nu tar det två veckor tills vi ses, det är jobbigt att vara utan den man älskar mest i världen, att sova själv blir det jobbigaste.


Denna veckan är en kort en går måndag till onsdag och bara mellan 10.15 - 12.00 så denna veckan kommer bestå av plugg och fix och trix och en massa träning. På fredag kommer matilda ner till mig och då ska vi ha en tjej helg, trevligt detta kommer att bli.


Just nu har jag lite ont i halsen men sånt går ju över =) .


Nu ska jag sova. Skriver mer i morgon bitti =)


Puss

Jag älskar dig Kim Almquist <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0