Stress

Nu så börjar det bli lite bråttom, som vanligt när jag ska göra något så är jag ute i sista minuten. Så typiskt. Jaja nu ska jag packa och klä på mig, för att senare åka iväg på något jag inte kan säga till er än. Imorgon drar jag till Stockholm med grabbarna brus, får se hur den bilfärden blir. Jag överlever nog. Idag va jag inne i stan och hittade lite smått och gott, hade ju presentkort på sisters där hittade jag pyjamas, t-shirt och ett halsband. Hann även åka och sola innan och det va underbart att känna lite varme. Nu har jag precis duschat och så, har även hittat bland alla mina saker en body lotion som luktar kokos som är köpt i underbara USA, känns som om man var där igen. Vilket inte hade varit fel om man säger så.



Puss på er


Älskar Kim Almquist




Just nu ser jag ut så här och det bjuder jag på

Kommentarer
Postat av: Emma

Snygg bild :) Vad är de som är hemligt? :P

2009-01-23 @ 18:17:02
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0