sjukling

God morgon på er alla.


Idag känner jag mig lite sådär. Har ont i huvudet och halsen känner mig lite febrig men det går nog snart över. Igår drack jag fyra koppar the under kvällen, men åt inte mycket till mat. Är inte sugen på mat idag heller men har tvingat i mig lite frukost/lunch senare idag får jag laga något ordentligt för måste ju äta något. Ikväll är det ju handboll på tven så det skall jag titta på, men innan dess ska jag plugga och fixa lite. Måste ju göra något.


Puss

Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vill tipsa dig om den nya gratis supersidan FREESTREET helt ny jättelätt att värva.



Du får presentkort från NELLY eller et SUPERPRESENTKORT där du själv kan välja butik.



Ta chansen helt gratis och jättelätt



http://www.freestreet.se/?r=135

2009-01-27 @ 11:59:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0