Perfect Day

Idag är det en kanon bra dag=) . snart ska jag åka in till stan för att kolla efter ett par nya jeans från sisters . sen blir det apoteket och köpa nya hörlurar till ipoden, efter det ska jag åka och sola. känner att jag behöver det så man känner sig lite frächare. Jag har träningsverk i hela kroppen än.. Denna veckan blir det ingen mer träning men nästa vecka drar jag igång igen med det =)

kom på att jag måste till bibblan idag med och skriva ut lite papper men det tar ju inte så lång tid. Det blir mycket att göra idag, för imon bär det va till stockholm =) ska bli skönt att komma iväg en helg och åka bort från allt =)

Nej nu ska jag käka lite sen åker jag inåt.. vi hörs senare =)


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0