nu lämnar vi det gamla och börjar på det nya

Jag själv ska göra allt för ett underbart 2009, jag skall ta vara på alla kompisar jag har och verkligen göra allt för att hålla kontakten med alla. Jag vill inte att det ska bli massa missförstånd eller liknande detta året.

År 2008 var ett av mina bästa och sämsta år tror jag.
- Jag tog studenten och det va toppen
- Jobbade som en galning fram till slutet av sommaren
- Bestämde mig för att plugga vidare i Växjö
- Träffat många nya vänner

Sen finns det ju en del negativa saker oxå
- Förlorat personer som betyder mycket för mig
- Varit med om jobbiga saker. ( vill inte gå in på vad)
- Flyttat ifrån älsklingen :(

Kan ni tänka er hur snabbt ett år kan gå igentligen. nu har jag bara tre år kvar i skolan vilket är skönt. tänk när jag är klar med utbildningen  och kan börja jobba och sen åka och resa.

Under 2oo9 vill jag uppleva massa nya saker, jag vill ha ett väl betalt sommar jobba så jag kan tjäna massor av pengar för det behöver jag. Jag ska försöka att vara på så många speedway matcher jag bara kan. Älskar speedwayen och doften av metanol, träffa alla kompisar på speedway banan..

Jag vill även hitta tillbaka till gamla kompisar som jag har här hemma. Och störst av allt så fyller både jag och Kim 20 år detta året. Det kommer bli skönt för att vara 19år är ingen höjdare direkt. att vara så där mittemellan suger :(

Jag och min prins har varit tillsammans i 5år den 3/7-09 och det är helt sjukt för varje dag känns som det är första dagen på vårat förhållande..

Detta året kommer bli mitt tränings år. Jag har ju ett tränings kort som ska utnyttjas till max nu, sen har jag även fått en tränings dvd som verkar skit rolig.

Än så länge har detta året börjat bra, Igår var jag och Kim ute i lanna så jag gick och kollade på dom söta hundvalparna som dom har uppe i stallet, dom är så sjukt söta ser ut som nallebjörna som man vill ha i sängen och gosa med hela tiden. Jag hoppas att jag snart ska till Lanna och rida för nu kliar det i hela min kropp. Vill bara sätta mig på hästen och rida och hoppa är jag jätte sugen på att göra :)

Nej nu ska jag fixa till mig, för jag hade tänkt att gå upp till samhället och titta om dom har något på rean att köpa :)


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

ja :) åker ner imorgon, men vet inte vilken tid.. och på söndag ska vi till mariestad typ och hämta hojjdelar.. och åer typ på måndagen, om jag inte stannar över festen dagen efter :b

2009-01-02 @ 13:54:23
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Emma Lindgren

ja :) åker ner imorgon, men vet inte vilken tid.. och på söndag ska vi till mariestad typ och hämta hojjdelar.. och åer typ på måndagen, om jag inte stannar över festen dagen efter :b

2009-01-02 @ 13:54:36
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Babbidesign - [Design & Foto]

Hej och God fortsättning på det nya året! Om intresse finns för ny design till din blogg, kika in hos mig http://babbidesign.blogg.se välkommen!

2009-01-03 @ 00:03:09
URL: http://babbidesign.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0