Natti natti

Nu ska jag somna till det finaste språket i världen Norska. Jag älskar detta språket. Ärligt talat så önskar jag att jag kunde prata det mycket mer. Skulle vilja gå en kurs och lära mig det ordentligt. Bergenska är det finaste av allt. Jag ska nog söka en kurs när jag är färdig med skolan eller så ska jag göra det på ett sommarlov. Jag fattar ju mycket men vill kunna prata det flytande. För er som inte vet så är min mamma från Norge och en del av mig kommer alltid vara norsk.  Just nu har jag satt på en norsk film jag fick av min moster i julklapp Ylvis III och nu skulle jag kunna somna till denna vackra rösten

Nej nu får ni alla sova gott för det skall jag göra.


God natt sov gott


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0