Matilda kommer

Nu håller jag på att ska göra i ordning maten som jag och Matilda ska äta ikväll och det blir lasagne. Vilket var längesen jag åt får hoppas att den blir bra. Vid sju skall jag in och hämta Matilda på stationen eftersom det inte är så lätt att veta vart man skall när man är ny på ett ställe.


Denna helgen kommer blir en riktig mys helg, ikväll blir det lets dance och massa prat, imorgon skall vi in till stan och kolla i affärer sen ska vi på bio på kvällen kanske tar vi ett glas ute innan =) men det blir inget festande för våran del i helgen. Vi ska även hinna med att gå ut och gå en eller två rundor =)


Nu måste jag börja fixa lite jag ska hinna duscha också =)


Puss

JagälskardigKimAlmquist



Matilda och Linn Helg <3


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott med lasagne! Hoppas du får en trevlig helg =)

2009-01-30 @ 18:54:09
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0