Måndag 19/1 = Ny kurs

tjosan.
Idag började vi i skolan på en ny kurs, nu ska jag inrikta mig mycket mer mot förskolelärare. vilket kommer bli super roligt. denna terminen kommer blir mycket roligare. eftersom det är något mer intressat vi ska läsa om tycker jag iallafall. :)

Igår när jag pratade med älsklingen så frågade han om jag eller vi ville hänga med robban upp till stockholm och hälsa på Emma med familj. Vilket jag tycker skulle bli skit kul, super länge sen jag va i stockholm. jag tror sist jag var där så va det när mamma och pappa var tillsammans och med Familjen lövgren, rätta mig om jag har fel. och då var vi på grönalund... det var tider de som man aldrig glömmer :) <3.. Igår kollade jag även tåg till jönköping för jag måste ta mig dit så ska kim och Robban plocka upp mig på vägen :). Jag hoppas att det kanske blir lite shopping oxå jag skulle behöva köpa nya jeans, Har ju presentkort på sisters :)

Om drygt en timme ska jag och angela gå runt sjön och sen efter det ska jag och simma med Josefin, nu ska jag ta tag i träningen ordentligt. denna veckan är full bokad med träning jag längtar så. Men mest av allt längtar jag efter min prins som jag snart ska få träffa bara några dagar kvar. Han är verkligen det bästa som hänt mig och betyder super mycket för mig. Och sen längtar jag efter mina skor som jag köpte när jag va hemma sist med klacken gick av så älskling ska hämta dom åt mig :)
 


skriver mer senare när jag har tränat :)

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist


P.S. Emma du ska veta att det är tomt i min lägenhet utan dig nu. D.S

Kommentarer
Postat av: Emma

Dem var snygga! Förstår att det är tomt, men jag kommer snart igen :)

2009-01-19 @ 15:22:12
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Cristin

älskar dig också sis!

2009-01-19 @ 21:43:04
URL: http://ccristin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0