Kvällen som var igår

Igår va det en kanon kväll, hade himla trevligt tillsammans med tjejerna. Fast jag tycker alltid att förfesten är den bästa för det är aldrig lika kul att gå ut om man inte känner folket som är ute. Men kvällen var bra ändå för allt blir ju vad man gör det till, bilder togs igår också.

 
Lisa


Jag och Pinna


Ida

Idag känner jag mig lite seg i kroppen och skulle kunna sova bort hela dagen, men nej det ska jag inte eftersom igår bestämde vi att vi skulle ut och gå runt sjön idag så snart bär det av. Jag måste även städa idag eller imorgon för matilda kommer ju ner imorgon kväll och då måste det ju vara lite i ordning. Senare ikväll kommer angela hit och vi ska laga tacos för det är ju inget som är roligt att äta själv sen blir det väl massa prat och titta på tv.



Jag längtar sjukt mycket efter min prins, det är så jobbigt att lägga sig i en säng som är helt tom när man kommer hem. Finns inget bättre än att ligga jämte kim om nätterna. Nästa helg kommer han ner till mig och då ska vi ha en riktig mys helg och bara hålla om varandra.  

JagälskardigKimAlmquist


Kommentarer
Postat av: Emma

hehe snygg bilden var på er två :P

2009-01-29 @ 14:50:02
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0