hmm

Tjosan i trosan

Just nu sitter jag med en kopp te och äter mini majs. Är sugen på något godare men finns inget hem och plånboken till låter inte allt man vill ha. Idag hade vi en ganska kort dag. Gick till klockan tre idag sen blev det hem en runda för att senare träna med Rebecka på body pump, denna gången va det ett nytt pass och det kändes verkligen vilket är skönt härligt. När jag kom hem så blev det en skål med muslie sen hoppade jag i duschen. Just nu sitter jag och håller tummarna för att vi får pengar innan helgen.


Älskar dig och Saknar dig Kim Almquist


  Puss


Kommentarer
Postat av: Emma

vill me träna :P

2009-01-21 @ 13:23:32
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0