Helgen

I lördags morgon vaknade jag av att Elsa skrek för hon inte ville sova.. Söt hon är och inte gör som man vill..
Efter jag hade ätit frukost så åkte jag, pappa och elsa till gislaved för jag skulleköpa en mixer på önska och elsa behövde sova. Sen efter några affärer i gislaved åkte vi hem igen.. Vi käkade lite lätt mat sen fixade jag till mig för jag skulle på handboll sen på kvällen skulle vi till Johan och Cecilia.
Emma och Robban hängde också med ner och vi hade super trevligt, vi drack och snackade en massa sen började alla dansa och hålla på... Tack för den trevliga kvällen allaihopa.
När vi gick hem från Cecilia så var klockan efter 02.00 från henja och gick över holmen i den mörka skogen.. Vi hade sällskap av en katt hela vägen. Vi var hemma runt tre, och för mig va det upp tidigt idag bara för att jag ville inte försova , eftersom jag åkte tillbaka till Växjö idag. Min mamma och Syster hängde med ner....
Nu sen mamma och Cristin åkte har jag lagat mat och duschat. Nu gjorde jag mig en milkshake och lite vinddruvor.

Igår bestämde jag, Kim, Robban och Emma att vi skall åka till köpenhamn på midsommar och gå på GP.. vilket kommer blir super kul om det blir som vi tänkt. Det är en sån stämmning där inne när dom kör :)

Saknar min älskling

Jag älskar dig Kim Almquist


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

ja, det är klart... det här är bara början :D

2009-01-05 @ 12:25:34
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0