fredags mys med sandra

Idag har jag varit uppe i samhället och shoppat lite nytt...
Sen va jag hos optiken får se vad som händer nu. Vid halv fem åkte jag hem till Anderstorp för att tillbringa kvällen med Sandra hemma hos pappa, eftersom ingen va här hemma. Det va kanon mysigt. Vi har ätit tacos och sen kollade vi på Mamma Mia som är super bra. det ryser i hela min kropp när dom sjunger vissa låtar.
Tänk om man kunde få uppleva det dom gör på stranden i filmen då hade jag varit över lycklig.

Låten från filmen är bäst
- Lay All Your Love On Me

När man tittar på filmen så längtar man bara mer och mer efter solen och vita stränder.
Hoppas att man kan åka dit till sommaren

Imorgon blir det en runda in till gislaved igen för att köpa en mixer och sen ska jag hem för att titta på handboll, sen blir det gislaved igen för att träffa lite kompisar och dricka gott :)


Puss
Jag älskar dig KIm Almquist


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

det är klart, jag finns jämt :)

2009-01-04 @ 20:51:14
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0