Fredag hemma

Hejsan. Nu är jag hemma i gislaved och jag kom hem i onsdags vilket va skönt.
När jag satt på tåget så var det redan försenat från växjö med tio minuter men jag trodde ändå att jag skulle hinna med min buss från gnosjö till anderstorp Men det gjorde jag inte så jag fick ringa efter kim så fick han komma och hämta mig. Sen åkte jag med honom hem vilket va mys.

Igår så var jag och klippte mig klockan 09.00 sen efter det så gick jag och åt frukost på bernts och matilda och dit oxå och det va trevligt med sällskap. Vid halv elva bar det av mot Faces för en behnadling vilket va underbart. Jag ska gå på det oftare, ett måste bara liksom..

Idag måste jag plugga.. sen skall jag även upp till samhället och lämna en ring som kim har gjort sönder eller nått, ska se om dom kan laga det. Sen tänkte jag gå och kolla på skor om jag orkar.. Ikväll hoppas jag på mat på chili thai med älsklingen.


Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0