ensam helg

Nu sitter jag på bibblan och försöker plugga, det går inte jätte bra. Men kommer ju framåt i alla fall.
Idag blir det hela dagen på bibblan iallafall tills klockan sex, sen skall jag hem och laga lite mat och kolla på handbollen som är på teven ikväll, vilket kommer bli kul. plus att jag måste plugga lite till ikväll, men jag får min belöning nästa helg när älsklingen kommer ner till mig och ska vara här hela helgen, vilket jag längtar efter.

Jag har även fått reda på att min faste kommer hem från USA den 13 mars för att vara i Sverige en vecka :) Då är hon hemma när jag fyller 20 år vilket blir kul. Tyvärr så måste jag åka ner till Växjö den 15 mars igen men några dagar blir det ju med henne.

Jag är sugen på att köpa nya kläder men har bestämt mig för att vänta tills det är lite mer vår ute och när jag kommit igång ordentligt med träningen. Lite roligare att köpa kläder då. Jag fick ju ett present kort på sisters i julklapp så det skall användas fram till sommaren, jag vill även slinga håret till sommaren och bli brun och fin, älskar förändringar.

Men för att kunna göra allt jag vill göra så måste jag hitta ett jobb nu . ett måste liksom, man kanske ska skriva ett cv nu när man har kört fast på sin tenta, för då får jag ju ändå något vettigt gjort. Just nu bryr jag mig inte vad jag får tag i för jobb, bara jag hitta ett snabbt så jag kan börja tjäna lite pengar för det är så mycket som händer här fram över och för att ha råd med allt måste jag ha pengar. När ja väl jobba så är jag en arbetsmyra vilket är bra.


Nej nu ska jag sätta mig och skriva lite på antingen hemtentan eller mitt cv



Puss

Jag älskar dig Kim almquist



Jag och Älsklingen <3



Me and sis <3


Kommentarer
Postat av: Malin

Shit va fint kortet på dig å din syrra va :) <3 sötisar

2009-01-17 @ 15:02:40
Postat av: Linn

Tack gumman <3

2009-01-17 @ 15:06:19
Postat av: Emma

Tack! Hehe ja dem där växterna ser lite solkiga ut så dem lever väl bara en vecka :P

2009-01-17 @ 15:25:24
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0