Endast några får din röst

Hejsan, nu är jag tillbaka i Växjö efter en jätte bra helg hemma.
Fredagen gick jag och älskling ut och käkade mat på Chili Thai och det va super mysigt och gott. kul att lyxa till det lite ibland efter maten så gick vi hem till älskling där vi tittade på Let's dance, vilket inte va super duper roligt. men det är väl det som hör till fredag kvällen, att titta på tv och mys i sängen..
Igår så låg vi länge i sängen och drog oss tittade på tv och bara hade det skönt. För att senare på kvällen dra ut för att festa, vilket blev lyckat som sjutton. Drack gott gjorde jag och hade super trevligt sällskap. Senare på kvällen blev det parken vilket inte va det bästa men allt blir ju vad man gör det till...


Idag har jag varit på ljusparty vilket va sådär när man är bakis men det fanns en del goa dofter :)
Vid sex bar det av till Växjö igen, och när jag kom hit så lagade jag mat och nu ska jag sätta på en film och ha lite mys.
Milkshake och film är bra..

Jag saknar kim så himla mycket idag bara tanken på att vi inte kommer ses på två veckor nu gör ont i hela kroppen.
Du ska veta att du betyder allt för mig...


Jag har suttit och kollat på resor nu till vintern för jag och Kim snackar om att åka iväg över julen iår.

Puss
Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0