Du är nummer ett

Tänker på dig Kim

Just nu sitter jag och tänker på när jag såg kim för första gången, det var på speedwaybanan för ett antal år sen. Jag föll direkt för honom när han kom och gick där i sina speedwaykläder (sexigt). Det var något speciellt på Gislaveds speedwaybana då och det var första gången jag var på speedway. Jag hade hängt med Alexandra B för att hon skulle sjunga. Men tyvärr regnade speedwayen in och vi fick åka hem igen. Jag kunde inte släppa mina tankar från Kim och det värsta av allt va att Alexandra är barndoms kompis med honom och han hälsade inte ens på henne vilket gjorde mig besviken. Men jag gav inte upp jag skulle ha den här killen och titta vad jag står med nu, min egen älskade Kim Almquist. Vi blev faktiskt tillsammans på speedwaybanan i Målilla på SM 2004.


Det var den bästa dagen i mitt liv hittills 3/7-04


Kommentarer
Postat av: Kim

:) Tihi

2009-01-19 @ 23:13:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0