18.21

Nu så har jag ätit en god köttbit med potatis och sås, snart börjar handbollen och då lämnar jag inte teven. Ikväll har jag tänkt gå och lägga mig tidigt för att sova, för imorgon blir det skola sen plugg och senare att gå runt sjön.

Innan idag så cyklade jag upp till ica för såklart hade jag glömt handla lite igår och sen gick min lampa idag så var tvungen och köpa en ny glödlampa så nu lyser det i fönstret igen. Nu har jag tänt fullt med ljus i min lilla lägenhet och ska senare göra milkshake och bara ha det mysigt framför teven.

Någon som har några sömntips, för det behöver jag.

Skulle också kunna tänka mig få lite diet idéer


Puss

Jag saknar dig


Kommentarer
Postat av: Emma

Gott :)Ja har slut på jorsgubbar nu hahaha

2009-01-27 @ 19:44:19
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0