15.05

Shoppa är en av dom sakerna som jag älskar men just nu i mitt liv så har jag värken råd eller lust med det. Jag vill spara ihop massor med pengar och innan sommaren köpa massor med nytt.

För att köpa allt man vill ha måste man ju ha pengar också, så just nu ska jag hitta ett jobb så jag kan få ihop pengar och sen kunna unna mig lite. Och när man själv har fått ihop pengarna så är det extra kul att spendera dom. Man känner verkligen att man kan unna sig något.

Har hittat super snygga skjortor på H&M som jag vill ha, men det får vänta ett tag. Fast är himla sugen på nytt men ändå inte. Gäller att använda kläderna man har på rätt sätt =)


Nu lagar jag mat, mumma ska det bli. Sen ska jag gå runt sjön och därefter fixa lite sen lutar det åt utgång ikväll =)


Puss

jagälskardigKimAlmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0