050109

Idag har jag varit hemma hos Rebecka och suttit och pluggat från 10.00 - 17.45. vi håller på med ett grupp arbete som verkligen är super duper jobbigt känns det som just nu.

När jag och Emma kom hem så började jag med att sätta in potatisen i ugnen för ikväll ska vi äta en god middag och dricka gott. Skulle helst av allt vilja vara hemma för ikväll är det guldfest för lejonen som tog SM-Guld 08, skulle vilja gå till festen med min partner men tyvärr går skolan före. :(
Jag längtar hemt tills på torsdag för då ska jag bland annat till frisören och på behandling och även ska min syster fixa till mina naglar :) kanon kommer det att bli.

Nej nu ska jag fixa lite innan emma kommer tillbaka för om typ en timme så sitter vi och äter :)


Puss

Jag älskar dig Kim Almquist

Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

jag vet faktiskt inte när.. om det är jag som åker ner eller Robban som åker upp.. inget bestämt än.

2009-01-06 @ 21:10:15
URL: http://fyfanemma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0