Torsdag och snart är veckan slut

idag är det redan torsdag, veckorna går otroligt snabbt. på fredag om en vecka så fyller älsklingen år och han blir 20 år. Det skall firas med utgång och massa gott att dricka.
Idag ska jag försöka få ihop allt på min uppgift så att jag bara behöver fin slipa imorgon. Sen ska jag även träna lite på Wii Fit som är super kul. Kankse blir det ut och gå en runda ikväll med Charlott om hon kommer till Gislaved. Det snöar ute så det blir ju mysigt att gå ut när det är massor av snö =)
Älskar bara ute i snön om man har rätt kläder på sig.
Måste även börjar planera lite nu fram över för snart tar älskling studenten och sen är det massor av folk som tar veckan efter älsklingen.. dagen efter Kim's student är det gisledagarna som är dom roligaste på hela året och i år ska jag sitta i gräset och titta på alla som gör bort sig och sen ska jag också dricka gott. Hoppas på kanon väder som det var förra året när jag gick ut. man hade ju blivit lite solbrun och fin.

Nu ska jag skriva lite. Skriver här igen när jag har tråkigt, haha.


- Linn

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0