Pluggdag med fika

Tjosan. Idag hade jag och älskling sov morgon och sen skjutsade älsklingen upp mig till biblioteket för att jag skulle sitta och läsa. Fick en del gjort vilket va skönt. Vid två blev det fika med Johanna och Farmor vi tittade även lite inne på önska. Trevligt med lite eftermiddags fika.
Har även varit på ungdomsmottagningen som är ett måste ibland och det va skönt att ha det av prickat från min lista.

Nu ska jag snart iväg igen.  Och kanske träffar jag den här godingen ;)

- Linn


Kommentarer
Postat av: Emma

jag tycker det är hemskt o gå till ungdomsmottagningen hehe. Men de är skönt när man har gjort de!

2009-02-18 @ 18:08:19
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0