Onsdag

Okej denna dagen har gått ganska snabbt, vid halv elva cyklade jag in för att fixa klart presenter och hämta ut min biljett tills imon. Jag säger bara shit va ont det gjorde att sitta på cyklen idag efter spiningen igår. det blev en snabbis inne i stan för vid tolv var det träning som gällde och det va hur skönt som helst att träna. Men inte lika gött att sätta sig på cyklen och cykla hem för det gjorde så ont mellan benen.
När jag kom hem åt jag lite sen va det dags att börja diska upp all disk och sedan städa. damma av allt så det inte ligger flera lager när jag kommer tillbaka till växjö.
Nu har jag börjat packa lite smått men kläder och sånt får jag packa imon eftersom jag måste tvätta lite först =). Imorgon vid halv fem tar jag bussen från campus till station och 17.04 sitter jag på tåget påväg hem.

Nu ska jag hoppa in i duschen för snart ska jag bort till Angela på fika tror jag det serveras och massa tjat sen ska hon även få sköta lite saker åt mig när jag är hemma =)



- Linn

Kommentarer
Postat av: Emma

Ät inte för mycket fika ikväll :P Nej de är ju jag som ska ta hand om din post ju, hehe ;)

2009-02-11 @ 18:51:47
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Emma

Förresten så ska dde inte göras några ungar här! Hehe. Inte marsvinsbarn iaf :P

2009-02-11 @ 18:52:37
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0