Kvällen med Kim

Jag vet att mitt förra inlägg blev väldigt kort, och att jag inte har bloggat ordentligt på ett tag. Ska berätta kort fattat om vad jag gjorde i onsdags kväll. Jag va på dubbel pass och det va hur skönt som helst att träna sen när jag cyklade hem så undrade Charlott om jag vill komma upp till hennes syster och hälsa på för dom var här i växjö och hälsade på så jag fick cykla hem snabbt för att byta om sen åkte jag upp till Josefin och träffade min underbaring Charlott fick även lite fika där. Vid nio bar det av hemåt för att jag skulle upp tidigt igår för att tvätta mellan 6-9 efter jag hade tvättat klart så la jag mig för att sova i två timmar vilket va super skönt. Sen började jag plocka ihop all tvätt så att allt hamnade där de skulle. När jag gick runt i pyjamas så ringde det på dörren och då kom dom för att fixa min kran vid köksdelen som va lös. Vid halv tre sen så kom min älskade Prins och jag blev hur glad som helst, Jag älskar när han kommer. och jag får känna honom hos mig.

Idag har vi inte gjort mycket. Vi har varit ute och kollat lite i affärer sen blev det mat på Kims Favorit ställe som är elvan här i Växjö. Han tog sin vanlig pizza som han älskar och jag tog pasta som va super gott men jag orkade inte så mycket. Men kim gjorde klart det jobbet åt mig. Sen gick vi och köpte lite godis och nu har vi bara haft det mys tillsammans =)



Jag idag :)


- Linn älskar Kim



 


Kommentarer
Postat av: Emma

vilken stor pizza :p saknar dig!

2009-02-06 @ 22:12:17
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0