hem till pappsen

Idag åker jag hem till älskade anderstorp och ska vara hemma i anderstorp och gislaved i fyra veckor och det kommer bli så skönt. Idag har jag tvättat och fixat, snart ska jag fixa till mig och packa det sista så att allt kommer med hem. Ikväll blir det mys med min underbara syster Cristin. Vi ska kolla på massor av film och tjata. Cristin och jag har alltid stått varandra nära fast ändå varit riktiga ovänner. När vi bodde i huset när vi var små så hade vi telefoner eller nått mellan rummen och jag kunde be henne komma in till mitt rum och allt sånt där kul.



Nu har jag precis hämtat in all tvätt och skall vika ihop allt och packa det som skall med hem. Sen blir det dammsuga och fixa lite till.


Lägger upp ett inlägg till innan jag drar härifrån.



-      Linn


Kommentarer
Postat av: cristin

hihihi :P

2009-02-12 @ 14:24:44
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: Anonym

hahah! sånna där telefoner hade vi med när vi små :) man kunde få anton att hämta massa saker :P och moa jag poch låg och snackade hela nätterna :D haha!

2009-02-13 @ 18:25:30
Postat av: elin

oj, jag glömde skriva att det förra kommentaren var från mig :P

2009-02-15 @ 11:27:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0