helgen som gått

I torsdags när jag kom hem så hade jag och Cristin mys och tittade på tre filmer fast jag såg bara två eftersom jag är väldigt duktigt på att somna när jag tittar på film tillsammans med mina nära och kära.
Vi såg bland annat Ylvis III och Wild child.

På fredags morgonen så gosade jag med elsa lite sen gick jag och Cristin ut en runda till ica där jag träffade min älskade Sandra som betyder super duper mycket för mig. Efter det så träffade jag älskling sen åkte jag vidare till Farmor och farfar där jag fick super god mat och många skratt tillsammans med dom. Känns verkligen som att man är hemma när man är hos farmor och farfar, det är liksom där jag har varit hela mitt liv och känner igen allt.  Kvällen spenderades med Kim, Cristin och Marcus.

Lördagen eller Alla hjärtans dag som alla kallade den, så städade jag och Kim hans rum så att jag också kunde få plats här hemma i en månad, det är faktiskt lite roligt att städa man hittar massa roliga saker som man inte fattar varför man sparar på. Kim fick i hop en hel kartong med pennor och så skit. Vi gjorde inget speciellt igår det känns inte som att det är så mycket att fira. Jag gör hellre något extra den dagen vi blev ihop. För det är den bästa dagen på året för mig och Kim.

Idag var det kalas hos Kim's Farfar och massor av mat. Sen blev det film här hemma med Lena och Matilda eftersom kim skulle ner och öva tatueringar. Nu ligger jag och kollar på beck, Ska snart sova ordentligt för imorgon skall jag till Biblioteket och plugga sen är det två intervjuver inför sommar jobb.

Godnatt på er

- Linn <3






Kommentarer
Postat av: Emma

Hoppas de går bra på intervjuerna!

2009-02-16 @ 15:34:48
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Emma

Okej vad kul :) ja men de är ju bra, då blir de ju lite kvällar o sånt också va? Jag pluggar matte..

2009-02-16 @ 17:36:10
URL: http://tusenfot.blogg.se/
Postat av: Emma

MM, du hade kunnat komma hit o va me när ja o mina kusiner åker pulka bakom dem :)

2009-02-16 @ 21:08:36
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0