Alla hjärtansdag

Snart är det dax för affärerna att börja sälja saker i kärlekens tecken och detta är ju populärt bland många av oss. Jag kickade runt lite på nätet och hittade massor av söta saker jag kan tänka mig att köpa eller få rättare sagt eftersom jag inte har någon ekonomi till att slänga ut pengar hur som helst så man får drömma om sakerna nu sen får man se en vacker dag kanske man kan köpa allt man vill ha.
Det finns så mycket man vill ha på kärlekensdag som jag kallar den =)
Men just nu finns det en sak som slår extra mycket för mig och det är en Bok - En Kärleksförklaring - fyll i själv!  Och det skulle vara så himla kul att få från den man älskar, den finns på Bluebox.se för 150 Kr, så det är ju inte super mycket pengar det handlar om.

Här är lite mer saker jag skulle kunna tänka mig.



- Linn <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0