9/2 - 09

Grattis till farfar som fyller 70 år idag och detta firade jag med en extra god middag till mig själv =). Ska åka till honom på fredag och gratta ordentligt. Idag har det varit skola och en del plugg, men nu ska jag snart lägga mig och göra lite övningar till en dvd som jag fick av kim i julklapp. Ska bli underbart med en dusch efter det. Ikväll blir det tv tittande och sen sova tidigt för imorgon skall jaga vara i skolan vid halv nio för att träffa en lärare sen börjar jag ordentligt vid kvart över ett.


Det är en del som jag skall hinna med denna vecka, ska packa allt som skall med hem blir en stor väska, ska fixa klart kims present, städa och tvätt upp lite kläder som skall med hem, plugga och se till att alla böcker kommer med hem.




Lövbiff, ungsbakad potatis och grönsaker

- Linn


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0