18.44

Okej jag vet att jag har varit dålig på detta idag. Dagen har inte bestått av så mycket, jag har varit duktig och pluggat, sen åkte jag till bibban och lämnade in böcker som skulle tillbaka idag. Sen bar det av till ICA för att panta och sola lite. När jag låg i solariummet så kom jag och tänka på frusen ananas, och hoppades att de skulle ha extra pris inne på ICA på frusen frukt och det hade de men ananasen var slut så jag får vänta tills imorgon och köpa det och avnjuta det.

Imorgon skall jag och Angela gå runt sjön efter skolan sen har man hela dagen framför sig.



Just nu sitter jag och tänker på min prins som ska komma ner till på torsdag och jag längtar så sjukt. Vill åka och bada och gå på stan och bara mysa hela helgen.



Puss
JagälskardigKimAlmquist


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0