Växjö igen

Nu är jag i växjö igen och nu börjar jag på min diet.
Dagens mat består av :
Frukost : 1 Kopp kaffe och en sockerbit
Lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat, 1 tomat.

middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron.

Än så länge har jag drukigt kaffe och jag säger bara fy fan va äckligt det är när man inte är van vid att dricka det, men jag ska fan klara detta hur jävla illa detta än är. det blir att svepa kaffet och sen dricka vatten. Längtar efter lunchen och middagen idag. Jag får inte äta något ut över detta som står på mitt schema och dettta kommer på gå i 13dagar. Varje dag kommer jag att skriva upp vad det är för mat som gäller. Jag ska även ut och g¨varje dag plus lite träning då och då..
Jag gör inte detta själv utan Pinna är med mig på detta för att hon vill se om det funkar precis som jag och vi pappar varandra hela tiden.. det kommer bli jätte kul att se resultatet sen.Jag kommer inte att skriva upp mina mått på bloggen men kommer medela se hur reslutatet blir. Detta kommer nog att bli jobbigt på alla sätt som tur är ska jaga vara kvar här i växjö tills jag blir klar. och sen ska alla hemma få se om det blir någon skillnad...

Nej nu måste jag fixa lite här och packa upp min packning som kom med mig igår och även ut och gå en runda...

Skriver senare idag ....'

- Linnzi

Honey I love you



Kommentarer
Postat av: despinaangelica

haha vi är så snygga på den där bilden:D klart vi ska fixa detta men jag är svinhungrug nu. har precis gått en runda och det enda jag kan tänka på är mat haha. ska putsa fönster nu så jag får något annat att tänka på!

2009-04-14 @ 12:01:48
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0