Tankar

Känner för att skriva av mig lite så därför delar jag med mig av det här hos er.

Först och främst tänkte jag berätta lite varför jag går på den har dieten som jag gör, och det är bland annat för att se om det verkligen funkar men även för att jag vill få bort några kilo som ligger där dom inte skall. Jag vet om att det är lika stor risk att man går upp allt igen men vem har sagt att jag ska sitta och smälla i mig värsta pizzan dagen efter jag är klar med detta. Det har jag inte tänkt i alla fall, Jag ska börja äta mer för varje dag som går och även försöka utesluta potatis, pasta och vitt bröd under vardagar och helger. Och om jag äter det så ska jag inte äta lite mycket som jag gjorde förr. Jag har bestämt mig för att ändra mina matvanor men såklart tänker jag unna mig men inte så att jag ska gå upp det jag går ner under dom här dagarna.  Jag har tänkt igenom vad det är jag gör och jag vet att jag gör rätt för mig själv. Sen får ni där ute säga vad ni vill men alla måste ju få testa sig fram till sin grej och det som funkar för var och en.


 Jag saknar min prins så mycket just nu. Kim du vet att du betyder allt för mig. Tänk att snart har vi varit tillsammans i 5 år och vi upptäcker nya sidor hos varandra hela tiden vilket är underbart. Man tror att man känner varandra fullt ut men det gör man inte för vi utvecklas hela tiden.  Nu är det 12, 13 dagar kvar till vi ses igen och det ska bli så mys. Och då kommer jag vara hemma i tre veckor och kommer även bo hemma hos dig.


När jag kommer hem sen blir det speedway också för fulla muggar vilket kommer bli helt underbart, längtar som sjutton nu efter speedwayen blir ingen vår utan speedway.


Nu ska jag krypa ner i sängen och sova eller i alla fall försöka. Skönt att somna tidigt.


Grattis till Malin Olsson som fyller 20 år idag

Grattis till Patrik som har namnsdag idag


Kommentarer
Postat av: Pinna

hejhej, jag va tvungen att fuska lite, har gått ner lite i vikt nu när jag varit sjuk å inte ätit så mkt. sen om jag följer den helt så kommer jag väga för lite. hoppas du mår bättre nu. nattinatti

2009-04-16 @ 23:56:32
URL: http://pinnacolada.blogg.se/
Postat av: Malin

Åh, men tack så mkt sötnos! Tycker du är grymt duktig som ger dig in i det här med dieten :) håller tummarna för att allt ska gå bra! pusspuss

2009-04-19 @ 20:11:12
URL: http://farmorsvind.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0