sitter och planera

Tjosan,
nu sitter jag planera massor som ska göras. I helgen kommer Sandra ner till mig vilket kommer bli super duper kul.
Vi ska gå på stan och sen på lördag blir det bio. Nu när Sandra kommer ner så håller jag fortfarande på med min diet men jag ska fixa det ändå. Hon har gått med på att äta min mat i helgen :)
Jag hoppas att jag i helgen kan hitta ett par nya jeans för jag behöver det verkligen, såg ett par sjukt snygga i lördags på en som jobbade och frågade även vilka det va och dom va på rean så får se om jag hittar dom i min storlek på lördag. Sandra ska hjälpa mig hitta ett par snygga.
Sen efter helgen så åker jag hem på tisdagen, ska då hem till gislaved för att titta på speedwayen och sen på kvällen kommer ju jag dela säng med älsklingen vilket kommer bli en underbar känsla.

Jag blev rekommenderad att köpa detta men vet inte om det kommer att funka. Blev väldigt sugen på att testa.

Osis dust it, unik volymprodukt!
Mattifying Powder

·  Lätt puder som ger textur

·  Matt effekt

·  Medium kontroll & separation

·  Hållbar stadga

·  Naturlig känsla

·  MYCKET VOLYM

·  Ingen känsla av "klet" i håret


Användning
Pudra en liten mängd i handflatan ochgnugga
händerna mot varandra.
Kamma igenom med fingrarna i torrt hår, lyft in i botten.
Ger matt finnish och naturlig känsla.

För extra lyft applicera direkt i botten.
För extra separationapplicera mer puder i små mängder
däar det behövs.

För ytterligare stadga.
Fixera med spray.


Vad tror ni, något att satsa på?


Kommentarer
Postat av: Emma Lindgren

de funkar kanon, iallafall på mig ;)

2009-04-22 @ 18:33:45
URL: http://fyfanemma.blogg.se/
Postat av: Cristin

Det är asbra! :) Jag har testat en gång hos en kompis :P Annars tycker jag Toni&Guy volume mouse är bra. Använder den nu

2009-04-22 @ 20:12:47
URL: http://ccristin.blogg.se/
Postat av: chall

det är superduper, jag har testat ! :D

2009-04-23 @ 18:57:47
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0