Påsken

påsken har varit bra, när jag kom hem i onsdags så var jag hemma hos mamma och sov där och dagen efter så va jag ute en runda innan det blev mat hemma hos mamma och vi firade även mig hemma hos henne, Jag fick en ring, presentkort på ica, pengar och en jätte fin sak att hänga på väggen.. Men ska spara det tills jag flyttar till min nya lägenhet.  Har även varit hos pappa en runda under påsken. Påskafton spendeardes en stor del på en häst rygg vilket va toppen, snacka om att jag hade träningsverk dagen efter om man säger så. Påskafton kväll var Charlott och Magnus ner hos kim och vi grillade och hade super mysigt. Måste göras om...  Min påsk har i allmänhet varit väldigt lugn och bara njutit av ledigheten...



Pinto och jag är värsta teamet och vi hoppade tillsammans i Lördags, Gud vilken känsla =)



Replay och Chippen

Kommentarer
Postat av: despinaangelica

duktigt med hopp=)

2009-04-14 @ 12:00:00
URL: http://despinaangelica.blogg.se/
Postat av: chall

det var jätte mys gumman :) love yooo

2009-04-14 @ 16:07:20
URL: http://petterssoncharlott.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0