Onsdag 8/4

Hejsan. Nu har jag precis tryckt i mig lite frukost, ska börja städa och packa nu så allt e klart. ska nog åka in till stan lite tidigare för att inte behöva stå i kö för att hämta ut biljetten, har en del att fixa se till att allt som ska med hem kommer med. Det svåra är att bestämma vad man ska ha på sig dom här dagarna man är hemma, jag vill igentligen bara gå i mys kläder men det går ju inte. Men ska ändå inte göra något speciellt. Ska bara rida på lördag och jag längtar ihjäl mig efter det... Idag när jag kommer hem åker jag till mamma och sover där en natt sen får jag se vart jag tar vägen..


- Linnzi



Sommaren är påväg

Kommentarer
Postat av: despinaangelica

jo de tycker jag med=) hihi, fast nästa helg kan jag inte vara kvar i växjö för då är jag bjuden på kalas i kalmar hos mina kusiner som fyller år. Kramis

2009-04-08 @ 14:40:43
URL: http://despinaangelica.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0