Måndag

Okej idag är det måndag och jag är helt seg i kroppen efter rundorna igår. Idag har det varit skola med rörelser och det va himla intressant och roligt. Man blir som barn igen när man kan springa runt och ta varandra.
Idag har jag varit och fusk solat. Blev en liten stund. Vill bli brun och vara det året runt.
Jag och Pinna har planerat ännu mera på våran hemlis och den kommer vara det ett tag till från min sida iallafall..
Detta kommer att bli toppen och vi ska göra detta fullt ut oxå.
Dagen har varit full med saker hela tiden och kommer även att vara det imorgon men det är bra för då går dagarna fortare. Imorgon skall jag även tvätta och städa lite innan det blir att åka tillbaka till ANderstorp/Gislaved över påsk.

Jag diggar denna låten =) haha

 

- Linnzi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0