Lördag

dagen mat planer

frukost: 1 stor riven morot, citron.

lunch: Mager fisk (250 g) med citron och smörsås.

middag: 1 stor biff (250 g), sallad och broccoli.

Jag har varit upp sen klockan 6 och tvättat, måste ju ha något att ha på mig när jag ska åka in till stan lite senare idag. Måste hitta nya mysbyxor på H&M och även en hood tröja för det är så skönt att gå med nu när det är vår i luften. Sen ska jag inhandla lite mat som saknas i kylskåpet. Sallad och kyckling och nått kött jag kan laga till på måndag =)
Idag blir det även plugg och STÄDA är ett måste. har inte dammat av på flera år känns det som.

Nu ska jag äta upp min frukost och sen fixa till mig =)

- Linnzi

Kim Jag älskar dig


Kommentarer
Postat av: Pinna

hejhej jag är i växjö nu. har färgat håret hihi så nu är det ljusbrunt=)

2009-04-19 @ 16:23:19
URL: http://pinnacolada.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0