Inne på dag 8


 frukost: 1 kopp svart kaffe, 1 sockerbit.

lunch: 2 hårdkokta ägg, kokt spenat, 1 tomat.

middag: 1 stor biff (250 g), sallad med olja och citron.

Nu är det inte långt kvar på dieten och det känns jätte bra. Sen nästa vecka när jag är klar åker jag hem till älskling och får äntligen dela säng tillsammans igen..


Nu blir det skola till tolv sen hem på lunch och sen upp till bibblan en bra stund i eftermiddag.
Förhppningsvis ska jag ut och gå runt sjön idag, eller rättare sakt jag måste till låta mig det idag :)


Kommentarer
Postat av: Emma

Du kan gärna få en kattunge, va har för många katter nu hehe

2009-04-21 @ 09:36:37
URL: http://tusenfot.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0